Employer Branding
Voor Assa Abloy mochten we op 15 november en 21 december 2023 foto's maken in samenwerking met Takis Tap van Tweekoppig. Assa Abloy is de wereldleider in sloten, deuren en toegangsautomatisering. We maakten dit keer foto's voor hun website Welke deur open jij? waarin medewerkers hun verhaal vertellen over hun werkgever. Ze laten zien hoe divers, uitdagend en leuk het is om te werken bij Assa Abloy.
Met de fotoshoot willen we een positief en authentiek beeld creëren van Assa Abloy als werkgever, dat aansluit bij de employer value proposition (EVP) van het bedrijf. We willen de doelgroep aanspreken en interesseren voor een carrière bij Assa Abloy. We willen ook de huidige medewerkers betrekken en motiveren om hun verhalen te delen en hun werkgever aan te bevelen.
VWe hebben de foto's grotendeels gemaakt op het kantoor in Ede. We hebben ook een medewerker gefotografeerd in zijn dagelijkse werkzaamheden bij onderhoud in een verzorgingstehuis. We hebben geprobeerd om de sfeer, de cultuur en de waarden van Assa Abloy vast te leggen.
Onze speciale dank gaat uit naar alle medewerkers die met plezier meewerkten aan de employer branding van dit bijzondere bedrijf. Dank voor het vertrouwen Machteld de Vreugd (strategisch marketeer bij Assa Abloy).